• Voordelig snoep
  • Unieke chocolade
  • Groot assortiment
Home » Klantenservice

Klantenservice

  • Retourneren
  • Levertijd en verzendkosten
  • Garantie en klachten
  • Betaalmethodes
  • Contact

Retourneren

Wat de reden ook is, je hebt het recht tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heb je 14 dagen om je product(en) retour te sturen.

*LET OP* Alleen bij ongeopende verpakking.

Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Je betaald alleen zelf voor het retour sturen naar Sweetzz4You.

Levertijd en verzendkosten

Wij doen ons uiterste best je bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Helaas lukt dit niet altijd, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten bedragen: 

 

Nederland

Van 0 tot 10 kg : €5,-

Van 10 tot 20 kg : €7,50

Gratis bij een bestelling vanaf €35,-.

 

België

Van 0 tot 20 kg : €15,-

Gratis bij een bestelling vanaf €100,-

 

Levering verloopt via de pakketbezorger van DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

Je kan er voor kiezen om je bestelling bij ons af te halen of door ons te laten bezorgen binnen Lelystad.

Bezorgkosten binnen Lelystad : €2,50. Buiten Lelystad wordt verzonden met DHL.

Garantie en klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport. PostNL is als transporteur zelf verantwoordelijk voor het transporteren van producten. Hierdoor kan je bij ons geen aanspraak doen op garantie. Neem hierbij contact op met PostNL.

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sweetzz.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betaalmethodes

Je kan je bestelling op verschillende manieren betalen. Op dit moment bieden wij de volgende betaalmethodes aan:

 

  • iDEAL
  • Overboeking
  • Contant (bij afhalen of bezorgen)
  • Klarna Achteraf betalen (alleen Nederland)

 

Bij de keuze 'achteraf betalen'  doorloop je het bestelproces verder en bevestig je je bestelling. Na het bevestigen ontvang je een email van Klarna achteraf betalen en deze dien je te bevestigen. Als deze is bevestigd ontvangen wij jouw bestelling en wordt deze in behandeling genomen. Zodra je een melding krijgt dat je bestelling is verzonden heb je 14 dagen de tijd om te betalen. Per post ontvang je een factuur van je bestelling.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat jij ons eenvoudig kan contacteren. Mocht je vragen hebben over het een en ander dan kan je ons bereiken middels de volgende gegevens:

 

Sweetzz

Tel: 0646076069

Mail: info@sweetzz4you.nl

Handelsnaam: Sweetzz4You

Domeinnamen: www.sweetzz.nl | www.sweetzz4you.nl

Vestigingsadres:

Schouw 14 65

8232 ZH, Lelystad

KVK: 73684600

BTW: NL002171753B87